Vidensbaseret markedsføring sikrer relevante leads og direkte salg

+210
tilmeldinger til nyhedsbrevet
+120
downloades af content offer
75%
gns. åbningsrate på kampagner
Virksomhedens navn
Ibsen Venning og Brixius (IVB)
År
2021 —
Testimonial

“Vi oplever som følge af vores samarbejde med Komio at have styrket vores brand og professionelle udtryk udadtil, der utvivlsomt har medført en øget efterspørgsel på vores rådgivning og assistance.

Vi oplever desuden Komio som en særdeles stærk sparringspartner på det rent strategiske plan i forhold til at markedsføre sig inden for den branche, man befinder sig i. Hos Komio har de en god forretningsforståelse, som vi finder tryghed i.”

Sebastian Brixius

,

partner

Ibsen Venning og Brixius (IVB)

Udfordring

Behov for en proaktiv samarbejdspartner til at løfte og drifte deres markedsføring

IVB havde et behov for at samle alle deres marketingaktiviteter under ét tag med en partner, der kunne hjælpe dem på tværs af forskellige marketing-aktiviteter.

De ønskede i den forbindelse også at etablere en struktureret tilgang til indsamling af relevante leads.

Løsning

Fokus på leadindsamling gennem indhold om investeringer og arveoptimering

Den samlede marketingindsats har til formål at understøtte IVBs mål om vækst. Vi sikrer direkte salg til købeklare kunder gennem Google Ads, mens den øvrige indsats har til formål at positionere IVB som en troværdig partner og indsamle leads til en email marketing-indsats.

Med email marketing har vi mulighed for at præge eksisterende kunder til loyalitet og mersalg. Samtidig bruger vi faglige kampagnemails og automatiserede mailflows til at inspirere og bygge relationer til potentielle kunder.

Vi indsamler leads gennem gated content og formularer på IVBs hjemmeside, som vi har opdateret til at være mere konverterbar og brugervenlig. Sideløbende kører vi en kontinuerlig indsats på LinkedIn, der fokuserer på vidensdeling om investering, regnskab og arveoptimering.

Indsatsen består både af at positionere IVB som kompetent virksomhed og fremhæve konsulenternes individuelle kompetenceområder over for målgruppen.

Resultat

En målrettet indsats, der sikrer relevante leads og direkte salg

Med egne ord fortæller IVB, at de har fået en marketingindsats, der sikrer et professionel udtryk på tværs af deres kanaler.

Konkret får IVB direkte kunder gennem den vidensbårede, organiske LinkedIn-indsats. Samtidig får de en stadig voksende nyhedsbrevsliste med relevante leads, som vi aktivt arbejder på at gøre til nye, loyale kunder.

Værdifuldt indhold og Google Ads leverer købeklare leads hver måned

Komio Extended

Én gang om måneden giver vi dig din content-indsprøjtning med konkret viden og gode fifs til din B2B-marketing